Rekruteringscampagne L-door in de prijzen

In de AA-Docks in Anderlecht werden vrijdag 18 oktober voor de tweede keer de ASAP HR Awards uitgereikt.

Het uitzendbedrijf ASAP HR wil bedrijven met een uitzonderlijk en innovatief personeelsbeleid in de kijker zetten. De L-door Group was samen met Cofely Fabricom (GDF Suez) en VOKA genomineerd in de catagorie ‘Strategy’.

l-door wervingL-door diende als case de succesvolle en creatieve rekruteringscampagne ‘Wegens sterke groei zoeken we extra ondersteuning’ in.

Een delegatie van L-door mocht de prijs in ontvangst nemen uit handen van presentator Jan Verheyen.

Johan De Brabanter, HR Manager van de L-door Group: ‘Engagement van alle medewerkers is zeer belangrijk voor L-door. Dankzij de succesvolle samenwerking tussen HR en Marketing en het uitdragen van de campagne door onze monteurs kunnen we dit omschrijven als een overwinning voor het voltallige personeel.’

Dankzij deze overwinning mag L-door twee jaar gebruik maken van deze titel. Naast de award, dat een echt kunstwerk is, mocht L-door bloemen en een geldprijs in ontvangst nemen.

Deze laatste zal gebruikt worden voor het eerstvolgende personeelsfeest.