Broodjeszaak Pickels lanceert coronaveilige applicatie voor bedrijven en organisaties

Snel, makkelijk en vooral veilig bestellingen plaatsen zonder gedoe, fouten en tijdrovende handelingen? Het kan voortaan met Pickels Pro: de app waarmee bedrijven in een handomdraai hun lunch bestellen bij Pickels in Asse.


Pickels kende vanaf de opening in augustus 2017 een vliegende start. Bezielster Cindy Van Mulders stak twintig jaar marketingervaring op zak voor ze haar eigen zaak oprichtte. Die ondernemingszin en marktkennis werpen hun vruchten af. Naast kraakverse broodjes met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, streeft Pickels efficiëntie, gebruiksgemak en tijdswinst na.


Van chaos naar orde


“Bij veel bedrijven loopt de dagelijkse lunchbestelling niet van een leien dakje. Collega’s geven afzonderlijk hun keuze door, er wordt al eens iemand over het hoofd gezien, de interne kassa klopt niet, noem maar op. Met al die overbodige en repetitieve handelingen maakt de applicatie Pickels Pro komaf. In coronatijden
daarenboven een efficiënt middel om contactloos en veilig uw lunch te bestellen”, legt Cindy Van Mulders uit.


Hoe werkt het? Geregistreerde medewerkers plaatsen en betalen hun bestelling rechtstreeks in het systeem, ongeacht of ze nu al op het bedrijf of op verplaatsing zijn. Een halfuur voor het afsluiten van de orders, krijgen ze een herinnering. Liever geen reminder? Dan zet je die functie gewoon uit. Betalen doe je veilig via Bancontact of Payconiq, handig gezien veel mensen geen cash geld meer op zak hebben. “We leveren vervolgens op locatie met naamsvermelding en afdeling per broodje. Bedrijven en organisaties kunnen er hun voordeel mee doen. Daar draait het voor ons tenslotte om: bedrijven ontzorgen door maximaal tegemoet te komen aan hun wensen. Die klantgerichtheid is dan ook een van dé kernwaarden van Pickels”, aldus Cindy.

Nieuwsbrief Royaal Lokaal

Royaal Lokaal

Je zou ook interesse kunnen hebben in...