Gewonde bij keukenbrand in Droeshout

Bij een keukenbrand maandag in de vooravond in een appartement op de Steenweg op Vilvoorde in Opwijk (Droeshout) is een bewoner gewond geraakt.

De brand ontstond toen vet in een pan vuur vatte in de keuken van een appartement op de tweede verdieping. De bewoner liep daarbij brandwonden op aan de handen en werd naar het ziekenhuis overgebracht.

Omdat de deuren in de traphal open stonden kwamen de twee appartementen op de bovenste verdieping onder de rook te zitten.

De brandweer was snel genoeg ter plaatse om een uitslaande brand te vermijden en kon de brandhaard van binnenuit bedwingen. Er is behoorlijk wat rook en roetschade in de beide appartementen.

(foto’s: Paul Corbeel)

Nieuwsbrief
Je zou ook interesse kunnen hebben in...