Nieuwe magazine ‘Typisch Dilbeek’ voor ondernemers en verenigingen

Typisch Dilbeek is het nieuwe driemaandelijkse magazine voor Dilbeekse ondernemers en verenigingen. Het verschijnt voor het eerst in juni, in samenwerking met DUO – Unizo Dilbeek en met de medewerking van de gemeente. Het magazine is het geesteskind van Timo Schoukens.

‘Typisch Dilbeek’ is geïnspireerd op hetzelfde magazine dat een tijd geleden werd uitgerold in Ternat, genaamd ‘Typisch Ternat’. Daar ligt de tweede editie nét 2 weken in de winkels. Ook voor de zomereditie liggen bijna alle stukken klaar om te drukken. Voor Dilbeek is het concept zo goed als hetzelfde: in het magazine wordt het verhaal verteld van de handelaar, ondernemer, club of vereniging in de gemeente. Er wordt een interview afgenomen en een foto genomen die nadien helemaal opgemaakt en gebundeld worden in het magazine. Achteraf verschijnt het artikel ook online op mydilbeek.be

“Dit magazine is een verhaal op lange termijn”, zegt Timo. “Elk seizoen verschijnt een volledig nieuwe editie met boeiende en leuke verhalen, interessante weetjes en enkele leuke primeurs. Je zal het gratis magazine vinden in alle gebouwen van de gemeente en ook op enkele hot spots in de gemeente.”

UNIZO-leden krijgen door de samenwerking met DUO Dilbeek 10 procent korting op hun eerste advertentie. Meer informatie kan je vinden op de website van DUO.

Topartikels editie Dilbeek-Ternat-Pajottenland