Op de receptie aan het einde van het voetbalseizoen, onthulde KFC Wambeek zijn plannen voor de toekomst. Er werden vijf nieuwe spelers aangetrokken voor de A-kern in derde provinciale, de beloftenploeg komt als volwaardige B-ploeg uit in vierde provinciale en … de ploeg kijkt naar het gemeentebestuur voor het aanleggen van een kunstgrasveld.
Voorzitter Jos Donvil beklemtoonde in zijn toespraak de ambitie van KFC om in derde provinciale mee te draaien aan de top. Hij wees ook op de investeringen in infrastructuur die gedaan werden met de hulp van Coca-Cola en InBev (kantine) en met de inzet van talrijke vrijwilligers. Vandaag rest enkel de vaststelling dat het veld in de winterperiode niet altijd even bespeelbaar is.
Daarom lonkt KFC Wambeek naar het gemeentebestuur voor het aanleggen van een kunstgrasveld. Het veld is niet de enige topprioriteit van de ploeg. Ook de jeugdwerking blijft heel erg belangrijk. In het komende seizoen brengt KFC 21 ploegen in het veld. Om het nieuwe elan van de ploeg te onderstrepen werden een nieuw logo en een nieuwe kledingsponsor (Patrick) voorgesteld.
Een belangrijk woord van dank ging naar de trouwe én de nieuwe sponsors.