De intercommunale Haviland presenteerde bij de viering voor haar 50-jarig bestaan gisteravond in het CC Asse een nieuwe huisstijl.
Het logo van de in 1965 opgerichte intercommunale werd al meermaals aangepast, maar de laatste update dateert van een kleine vijftien jaar geleden.
βInmiddels is Haviland grondig veranderd. De recente ontwikkelingen vroegen om een nieuwe herkenbare identiteitβ, zegt voorzitter Koen Van Elsen.
βDe nieuwe huisstijl weerspiegelt de vernieuwde professionele werking van Haviland en vormt tegelijk een breuk met het verleden. De huisstijl belichaamt ook de transparantie, openheid en diepgang van onze organisatie. Met onze huidige dienstverlening en initiatieven als het Toekomstforum Halle-Vilvoorde staat Haviland klaar om vol vertrouwen de toekomst tegemoet te zien.β
Het logo vertrekt vanuit een donkerblauwe zwevende bol met de letters H en V. Vanuit deze bol vertrekken vijf kleinere bollen die de vijf regioβs vertegenwoordigen: het Pajottenland, de Zennevallei, de Brabantse Kouters, de luchthavenregio en het Land van Asse.