Na een grondige renovatie vond zopas de feestelijke heropening plaats van de vernieuwde AD Delhaize supermarkt in Humbeek. Om de klanten kennis te laten maken met de nieuwe inrichting werd een opendeurdag georganiseerd waar de klant de nieuwe winkel kan ontdekken.
‘Het heeft bloed, zweet en tranen gekost, maar het eindresultaat mag er dan ook zeker zijn’, zeggen eigenaars Dirk en Sabrina Huysmans. Delhaize Humbeek is ook ingericht volgens de nieuwe huisstijl van Delhaize België en dat uit zich in nieuwe signalisatie en infoborden maar ook een nieuw kleurtje op de muren en een nieuwe verlichting in de winkel. Een volledige restyling dus. .
Na het binnenkomen belandt de klant onmiddellijk in de nieuwe afdeling fruit en groenten. Daarna volgt de bedieningstoog, waar niet alleen zelfbereide salades en gerechten u opwachten, maar op vraag ook fijne vleeswaren worden versneden en verpakt.
In een open atelier verwerkt het team van ambachtelijke slagers alle vleesbereidingen van de allerhoogste kwaliteit. Ook in de visafdeling komt de kwaliteit en service van Delhaize terug: hier vindt de klant een dagverse aanvoer van de lekkerste vissoorten.
Food Pairing
De bakkerij steekt in een volledig nieuw kleedje. ‘Daar zijn we enorm trots op’, zegt Dirk Huysmans. ‘We bakken nu immers nog meer vers brood in de winkel zelf en dat merk je door de keuze uit tientallen soorten brood. Bovendien wordt het brood meermaals per dag ter plaatse gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds.’
In de vernieuwde winkel wordt ook het innovatieve ‘Food Pairing’ concept voorzien waarbij de klant per maaltijdsoort een selectie van wijnen kan vinden. Op die manier kan hij zijn wijnkeuze vereenvoudigen.
Om zeker te zijn dat de klant zo snel mogelijk wordt geholpen, kan de klant voortaan ook gebruikmaken van de belpunten. Die bevinden zich telkens op het einde van een rayon. Heeft de klant een vraag, dan drukt hij op de bel en binnen de kortste keren komt er iemand om de nodige hulp te bieden.