Stad gaat vanaf 28 september volop digitaal

Vanaf 28 september schakelt Vilvoorde een versnelling hoger in de digitalisering. Vanaf dan kunnen afspraken vlotter en efficiënt verlopen dankzij een online planningsmodule.

Door het uitbreken van de coronapandemie in maart zagen de stadsdiensten zich genoodzaakt veel sneller dan gepland over te schakelen op werken op afspraak. Het werken op afspraak stond pas 28 september gepland en dus konden burgers enkel telefonisch of via e-mail een afspraak maken. Deze gedwongen snellere start zorgde jammer genoeg vaak voor lange wachttijden om de diensten te bereiken. Daar wordt vanaf 28 september dus een mouw aan gepast.

Een afspraak kan je inplannen via de afsprakenmodule op www.vilvoorde.be via een aantal stappen.

Ondervind je problemen om je afspraak in te plannen? Contacteer dan het centraal nummer 02 255 45 11, maandag tot en met vrijdag van 9 tot 12 uur, op maandag, woensdag en donderdag ook van 13.30 tot 16 uur en op dinsdag van 13.30 tot 19.30 uur.

Ook het e-loket wordt uitgebreid. Heel wat producten waarvoor je vroeger naar de stadsdiensten moest komen enkel om een document te ondertekenen, kan je van nu af aan 24 op 24 uur online aanvragen via pc, smartphone of tablet. Zo bespaar je tijd en een verplaatsing. Het e-loket vind je ook terug op www.vilvoorde.be.

Een efficiënte dienstverlening betekent ook een eenvoudige en laagdrempelige bereikbaarheid. Vanaf 28 september kan je met al je vragen terecht bij het centraal telefoonnummer 02 255 45 11. De telefonisten helpen je graag verder van maandag tot en met vrijdag van 9 tot 12 uur, op maandag, woensdag en donderdag ook van 13.30 tot 16 uur en op dinsdag van 13.30 tot 19.30 uur.

Ook via het centraal e-mailadres info@vilvoorde.be kan je steeds contact opnemen.

Populair in editie Vilvoorde-Grimbergen-Meise